Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Appie’s buitenkweek 2018
Collapse
X
-
Nog even over je nieuwe plantmovers die mogelijk goed genoeg zijn.
Bij de Aldi verkopen ze regelmatig 'hondjes' tot 50/100 kg verhuizen op wieltjes. Voor een tientje.
Mochten je nieuwe plantmovers niet helemaal bevallen. En bij de Action kan je verschillende typen wielen kopen mocht je ze zelf willen maken.
Wat zijn ze al groot bij Appie. Die planten vliegen de hoogte in. Goede voorgroei voor ze straks in het donker gezet worden.
Ik zou wortels op die witgespoten emmers schilderen.Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.
Comment
-
Ik heb eeuwig internet afgezocht naar goede movers. Of veels te duur of hout met rallige wieltjes. Zelf maken met gekochte wieltjes zat ik eerst ook te denken maar was ik bijna hetzelfde kwijt en had ik er werk mee. Deze van plastic lijken goed te zijn. Maar thanks voor het meedenken en de tips!
Ze doen het goed nu met het mooi weer. Zal 1 deze dagen toch 2 of 3 nodes eraf halen. Anders groeien ze me straks veels te hoog. En maybe top ik ze dan wel nog een keer. Nog maar ff zien.
Als jij bij mij wil komen schilderen zou ik zeggen wees welkom. Hahaha.
-
-
Als het zo goed gaat kan ik geen commentaar geven he Appie!
Maak eens wat foutjes ofzo
Hoe is het met de hondjes?Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.
Comment
-
Ik ben vanaf twee weken boven de grond begonnen met voeding. Ze klauwen nu nog een beetje. Sommige geef ik nu nog steeds geen voeding. Staan nog bij te komen van het vroegtijdig vetmesten. Dus dat is wel een rookie mistake toch. Weer wat geleerd.
Verder alles fijn. En de hondjes zeggen WOEF tegen jou!
-
-
Doordat ik te vroeg met de voeding begon klauwden de bladeren vooral fanleaves enorm.
Bladeren waren ook glimmend diepgroen.
Dit wordt veroorzaakt door een stikstof overschot... Te vroeg begonnen met voeding dus.
Hierdoor wordt de groei vertraagd, zwakkere stammetjes enzovoorts.
Een foto van iemand anders ter illustratie:
C5638DE3-597A-412E-AA1B-F1C67EA2C73D.png
Comment
-
De White Widow fanleaves groeien nu al groter dan vorig jaar. Super tevreden mee
F0333C92-9E05-4C54-AB8D-3FE51215D04E.jpeg
Comment
-
Update
Vandaag zitten we al weer op dag 62 van de groei. Het gaat super lekker met de dames. Door het goede weer zijn ze al veel groter dan vorig jaar rond deze tijd. Dit betekend dan ook dat ik wat eerder begin met verduisteren. Anders worden ze te hoog en krijg ik ze straks dat hok helemaal niet meer in . Sommige planten heb ik inmiddels al voor de derde keer getopt. Had ik dat niet gedaan dan waren sommigen denk ik al 2 meter plus geweest.
Russian Winter
71D7567B-186B-4F5C-B118-730E4875A918.jpeg
Nothern Lights
E37C02CA-C07A-4012-80FE-9DCBEECBD8C3.jpeg
Utopia Haze (Barneys farm)
2A9823BC-BC95-4239-A463-EC6E5F4AE7E1.jpeg
Pineapple Chunk (Barneys farm)
0BC77944-6CF3-47F1-914E-79B070213C90.jpeg
White Widow
071231BE-E337-4CDA-87AD-7B1C706B4AD7.jpeg
- Likes 2
Comment